اقتباس
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نيو مشاهدة المشاركة
منتظر إشارة البدء من الادارة و حضور الاخت الذى قد يتأخر الى يوم الاثنين


اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه
سلام عليكم...
لم يتئخر حضورى ليوم الإثنين...فأنا هنا الان و انتظرقرار الإداره فى ضم الإستفسار الاخيرلنفس الموضوع و تكملته اوالبدء بالإستفسار الذى وجهته للدكتور نيو فى المسيحيات.

بس قبل ان تضع إجابت حضرتك يا دكتور نيو... عايزا بس اقول ياريت يعنى تقول لى الإجابه منغير ما تسئل و تنتظر الإجابه الموجوده عندك..انا اول مره انظر على مشاركات حضرتك فى موضيع اخرى ..و الصراحه خايفا من الحوار مع حضرتك مش عارفا ليه...يعنى انا كل إلى عايذا افهمه إه المختلف فى كلام الرسول بولس؟؟مش عارفا ليه تشعرونى إنه قال كلام مختلف عن كل الإنجيل؟؟و انا مش حسى كدا!! يمكن علشان يدوب اول مره اقرا الرسايل بتعتو او اتطلع للرسايل اصلن و قريتهم سريع مش بتركيز اوى..بس احب افهم إه الإختلاف...
و ارجوك متنظرش إجابه منى...انا عايزا بس اعرف إه إلى حضرتك او كلكم شيفينو إلى انا مش شايفاه او فاهماه.
ارجوك لا تغضب إنى قولت إنى خايفا اتحاور مع حضرتك مع إن الشعور ده مكنش عندى لما حضرتك تحاورت معى فى صفحه التعليق ..بس شوفت كدا مشاركه لحضرتك خوفتنى منك مش عارفا ليه...
و عايزا اقول بردو لأستاذ مناصر ارجو ان تكون مش غاضب منى انا اسفا..أنا يشرفنى طبعا الحديث مع حضرتك بردو ...بس يمكن العيب فى انا و فى حساسيتى الذياده علشان كدا بردو اخاف من الحوار مع حضرتك ...بس فى النهايه انا اصلن شخصيه جبانه من طبعى..فكنت فى البدايه خايفه بردو من Eng Con بس بعد ان تعرفت على الإسلوب و اخذت عليه اصبحت لا اخاف من الحوار معه.
ارجوكم تسامحونى لو سدر منى اى شىء يزعل بيكون بدون قصد صدقونى.
اشكر تعبكم
و انتظر قرار الإداره...
عندى بردو سوئال للإداره هو انا مسموح لى أن اعلق او اشارك فى موضيع فى صفحات تانيا كنت مشاركا فيها؟ ولا حضرتك تنصح إنى مشاركش غير فى هذه الصفحه؟
فى إنتظار قرار حضرتك DoctorX.