اقتباس
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soso_20201010 مشاهدة المشاركة
انا عايزة ارد على اجوبتكم دى : على فكرة انا مسيحية واحب اعلق على تعليقاتكم عشان انتوا دينكو عمروا ما كان بيعلمكوا الادب ايه انتوا بتتخيلوا ان المسيح على ..... دة تفكير ناس مش متحضرة مش انا اللى هرد عليكم يسوع المسيح ملك الملوك هيرد عليكم كلكم يا استاة نورا ا متحضرة وصورة المسيح بتبكى دم على ايه ما هو عى العالم واللى بقا فيه شايفين الدنيا حلوة اوى والسلام فى كل مكان ازاى المسيح والعدرا يفرحوا لما يلاقوا اللى زيكو بيعملوا كدة وعلى فكرة بدل ما انتوا عمالين تكتبوا كلام فاضى كدة ماتردوا على الاقمص زكريا بطرس اللى مش بتعرفوا تردوا عليه حخالص هههههههههههههههههههه شكلكوا بيبقى تحفة ياريت تفكروا كويس جداااااااا.شكرا وانا بحب كل الناس لان دجينى بيعلمنى كدة دة طبعا عكس دينكو ههههههههه.
حزقيال الاصحاح 23:
"وكان الى كلام الرب قائلا :يا ابن آدم كان امرأتان ابنتا ام واحدة ,وزنتا بمصر في صباهما زنتا , هناك دغدغت ثديهما وهناك تزغزغت ثرائب عذرتهما , واسمها اهولة الكبيرة واهوليبة اختها وكانتا لي وولدتا بنين وبنات واسماهما السامرة اهولة واورشليم اهوليبة , وزنت اهولة من تحتي وعشقت محبيها اشور الابطال اللابسين الاسما نجوني ولاة وشحتا كلهم شبان فرسان راكبون الخيل.فدفعت لهم عقرها لمختارى بني أشور كلهم وتنجست بكل من عشقهم بكل اصنامهم ولم تترك زناهم….. بل انها زادت في دعارتها باسترجاع ما ذهبت عليه في صباها, حين انغمست في الزنا في ارض مصر مع عشاقها الذين لحمهم كلحم الحمير ومنيهم كمني الخيل.


صراحة دينك بيعلمك أحدث تعليم للفجر والعهر والفساد ازا كانت الصين الى هى دولة شيوعية رفضة كتابكم ومنعته من الى فيه من قتل وارهاب وفساد ونحلال خلقى ده تعاليكم يسوعك مش غريبة علية هو من نسل مين فكرى بس ....