التعليق على: جوستينا تدعونا إلى المسيحية - جديد -

آخـــر الـــمـــشـــاركــــات


مـواقـع شـقــيـقـة
شبكة الفرقان الإسلامية شبكة سبيل الإسلام شبكة كلمة سواء الدعوية منتديات حراس العقيدة
البشارة الإسلامية منتديات طريق الإيمان منتدى التوحيد مكتبة المهتدون
موقع الشيخ احمد ديدات تليفزيون الحقيقة شبكة برسوميات المرصد الإسلامي لمقاومة التنصير
غرفة الحوار الإسلامي المسيحي مكافح الشبهات شبكة الحقيقة الإسلامية موقع الدعوة الإسلامية
شبكة البهائية فى الميزان شبكة الأحمدية فى الميزان مركز براهين شبكة ضد الإلحاد

يرجى عدم تناول موضوعات سياسية حتى لا تتعرض العضوية للحظر

 

       

         

 

    

 

 

    

 

التعليق على: جوستينا تدعونا إلى المسيحية - جديد -

صفحة 10 من 19 الأولىالأولى ... 9 10 11 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 91 إلى 100 من 189

الموضوع: التعليق على: جوستينا تدعونا إلى المسيحية - جديد -

  1. #91
    الصورة الرمزية السيف البتار
    السيف البتار غير متواجد حالياً مدير المنتدى
    تاريخ التسجيل
    Mar 2005
    المشاركات
    14,100
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    25-11-2016
    على الساعة
    11:18 PM

    افتراضي

    تعالوا نقرأ كلام الكونتيسة هبة بنت المسيح لنرى حجم الجهالة التي تتمتع بها حول الديانة المسيحية

    فهي تقول أن المسيحية ليست بديانة وكأن البابا شنودة جاهل وهية العبقرية

    فتقول

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هبة بنت المسيح مشاهدة المشاركة
    ردا على سؤال هل المسيحية دين سماوى؟
    وهل هى ديانة انشائها المسيح؟

    اولا المسيحية ليس دين بالمرة وكون الجميع يتحدق عن الدين المسيحى فهذا خطاء دارج يا سادة فالمسيحية حياة
    تعالوا نرى كلام البابا شنودة وجميع المواقع المسيحية كيف تؤمن بان المسيحية هي ديانة




    .

    .

    .


    ثم تتحفنا الكونتيسة بأن المسيحية ليست مبنية على طقوس .. علماً بأن أهم طقوس الكنيسة هو طقس المعمودية الفاحشة

    فتقول :
    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هبة بنت المسيح مشاهدة المشاركة
    ردا على سؤال هل المسيحية دين سماوى؟
    وهل هى ديانة انشائها المسيح؟

    اولا المسيحية ليس دين بالمرة وكون الجميع يتحدق عن الدين المسيحى فهذا خطاء دارج يا سادة فالمسيحية حياة
    انا هو القيامة والحياة من امن بى ولو مات فسيحيا
    اذن الكلام عن حياة وليس عن طقوس تمارس
    تعالوا نقدم لها أقل القليل من طقوس الديانة المسيحية







    يا كونتيسة ، كيف تجهلي أبسط أمور عقيدتك وتأتي للتحاوري معنا وتتحدي . روحي الأول اتعلمي كلمتين في الكنيسة واعملي رجيم صحي واتعلمي واتثقفي وبعدين تعالي تحاورني معنا .......... وإلا ، فمن الأفضل أن تتعلمي طبخة تنفع زوجك المسكين .

    كفايا عليكِ كدا فضايح
    إن كان سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم ليس رسول الله لمدة 23 عاماً .. فلماذا لم يعاقبه معبود الكنيسة ؟
    .
    والنَّبيُّ (الكاذب) والكاهنُ وكُلُّ مَنْ يقولُ: هذا وَحيُ الرّبِّ، أُعاقِبُهُ هوَ وأهلُ بَيتِهِ *
    وأُلْحِقُ بِكُم عارًا أبديُا وخزْيًا دائِمًا لن يُنْسى
    (ارميا 23:-40-34)
    وأيُّ نبيٍّ تكلَّمَ باَسْمي كلامًا زائدًا لم آمُرْهُ بهِ، أو تكلَّمَ باَسْمِ آلهةٍ أُخرى، فجزاؤُهُ القَتْلُ(تث 18:20)
    .
    .
    الموسوعة المسيحية العربية *** من كتب هذه الأسفار *** موسوعة رد الشبهات ***

  2. #92
    الصورة الرمزية زهراء
    زهراء غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المشاركات
    606
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    06-04-2013
    على الساعة
    10:36 AM

    افتراضي

    اقتباس
    يا بنتى نصيحه منى خليكى فى منتديتنا هناك وحاولى تدعىلدينك بطريقه صح لانك اكدتيلى كده من رسالتك انك فعلا موظفه كل همها الفلوس انما انك بتدعى لطريق الرب والنور والخلاص لا
    دعكِ منها يا ضيفتنا العزيزة..
    هذه لا تريد لكِ الخير وتتهمك بالكذب في سبيل إبعادك عن الإستمرار في معرفة الحق..
    دعيها تموت من الغيظ هي ومن أرسلها وواصلي السير في طريق البحث عن الحقيقة..
    صدقيني هذه وأمثالها يدعون إلى النار.. إلى الهلكوت..
    ونحن ندعوكِ إلى الجنة والمغفرة بإذن الخالق سبحانه..

  3. #93
    الصورة الرمزية جوستينا
    جوستينا غير متواجد حالياً عضو شرفي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المشاركات
    129
    آخر نشاط
    25-11-2010
    على الساعة
    06:04 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هبة بنت المسيح مشاهدة المشاركة
    والان اشهد عليكم رب المجد انكم جميعا كاذبون افاقون
    فالاخت المدعوة جوستينا ما هى الا فتاة من المملكة العربية السعودية وكلنا نعرف انها ليس مسيحية
    وانا قمت بتسجيل صورة البروفيل الخاص بها
    كيف تتحدث مسلمة او مسلم على انهم مسيحيين
    ولماذا
    الاجابة هى انكم فاشلون وتصتنعون النجاح وكم فضائحكم اصبح اكبر من ان يحصى
    لقد قمت بتسجيل كل شئ وسوف انشره فى كل مكان
    جوستينا ستميل الى الاسلام وسوف تعلن اسلامها فى اخر المناظرة كما هو مرسوم
    لا يوجد جوستينا ولا يوجد مسيحية اصلا غيرى فى هذا المنتدى كلكم تمثلون
    فتحياتى والصور عندى للى عايز يشوفها
    قال ايه مسيحية ومن السعودية
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    يعنى كذاب وغبى
    ده شئ محصلش
    العربى هيفضل عربى بمخه وثقافته الغبية
    بجد مش عارفه ااقولك ايه طب لما هو ما فيش مسيحيه غيرك هنا ده على حد زعمك طب انتى بتعملى ايه هنا فين اللى دخلتيهم دينا وفين اصلا ردودك على شبهاتهم علينا كل اللى بتعمليه انك بتراقبى ده سجل امتى وده سجل امتى هىدى دعوتك يا بنت المسيح للمسيح الحق والنور . طيب انا اللى بتحداكى دلوقت وبطلب منك انك تتحدى معايه ونرد عليهم طالما انتى خبيره بدينا اوى كده . اما موضوع السعوديه والله انا مكسوفه ليكى اوى يعنى انا كنت داخله اشتمهم فى الاول عايزنى اكتب لهم عنوانى فعلا ناصحه اوى ولو ده اللى تاعبك اوى كده انا مصريه يا ستى وكتبت كده كنوع من الاستهزاء بيهم ونوع من الاستفزاز ان المسيحيه كمان بقت فى السعوديه اشك انك طبعا فهمتى لان الكلام ده مش على مستوى ذكائك .

    انا هكمل فى المنتدى غصب عن عين اى حد وكفايه تدليس وكدب بئا ولو تحبى اتحدى معايه ونكون ايد واحده افتكر ما فيش اكتر من كده دليل انى مسيحيه مستنيه ردك يا اذكى اخواتك والانجيل انا عرفت دلوقت ليه منتديتنا دايما للوراء والسبب هما امثالك اللى بياخدوا بظاهر الامور واتفهها ويعملوا منها تمثيليه ونصر ليهم .

    سلام المسيح

  4. #94
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    395
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    16-11-2010
    على الساعة
    06:49 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جوستينا مشاهدة المشاركة
    بجد مش عارفه ااقولك ايه طب لما هو ما فيش مسيحيه غيرك هنا ده على حد زعمك طب انتى بتعملى ايه هنا فين اللى دخلتيهم دينا وفين اصلا ردودك على شبهاتهم علينا كل اللى بتعمليه انك بتراقبى ده سجل امتى وده سجل امتى هىدى دعوتك يا بنت المسيح للمسيح الحق والنور . طيب انا اللى بتحداكى دلوقت وبطلب منك انك تتحدى معايه ونرد عليهم طالما انتى خبيره بدينا اوى كده . اما موضوع السعوديه والله انا مكسوفه ليكى اوى يعنى انا كنت داخله اشتمهم فى الاول عايزنى اكتب لهم عنوانى فعلا ناصحه اوى ولو ده اللى تاعبك اوى كده انا مصريه يا ستى وكتبت كده كنوع من الاستهزاء بيهم ونوع من الاستفزاز ان المسيحيه كمان بقت فى السعوديه اشك انك طبعا فهمتى لان الكلام ده مش على مستوى ذكائك .

    انا هكمل فى المنتدى غصب عن عين اى حد وكفايه تدليس وكدب بئا ولو تحبى اتحدى معايه ونكون ايد واحده افتكر ما فيش اكتر من كده دليل انى مسيحيه مستنيه ردك يا اذكى اخواتك والانجيل انا عرفت دلوقت ليه منتديتنا دايما للوراء والسبب هما امثالك اللى بياخدوا بظاهر الامور واتفهها ويعملوا منها تمثيليه ونصر ليهم .

    سلام المسيح
    بصى ياخت جوستينا دى كدابة ونعرفها جت قبل كدة وعملت نفس الفلم دة وطلبوا يناظروها وفتحوا موضوع للمناظرة على الرابط دة
    حوار بين الأخت هند والزميلة هبة بنت يسوع حول ألوهية المسيح عليه السلام

    وهربت منة بسرعة وجت تانى وعملت نفس الفلم دة وكل اخ مسلم طلب انها تناظر معاة وهربت تانى ودلوقتى جت بنفس الفلم وحتهرب والله دة طبعها
    ولعلمك اى مسيحي بيتحاور هنا فى المنتدى تتهمة انة مسلم دى قاعدة اساسية عندها عشان كدة ولا تعبريها طنشيها وسيبكي منها مش مستحقة انك ترودى عليها
    او تنزلى لمستواها دة
    ربنا يباركك
    التعديل الأخير تم بواسطة سميـة - رحمها الله ; 12-11-2009 الساعة 03:05 PM
    تحمَّلتُ وحديَ مـا لا أُطيـقْ *** من الإغترابِ وهَـمِّ الطريـقْ

    سلامي لأغلى أخوتي :
    عبورهـ
    وإسلاماة
    حياة القلوب
    تقاء
    ولاء بنت الإسلام
    ونادين
    وماما نوران
    وهنودا
    ......

  5. #95
    الصورة الرمزية elqurssan
    elqurssan غير متواجد حالياً عضو مميز
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    المشاركات
    1,951
    آخر نشاط
    19-05-2011
    على الساعة
    12:24 AM
    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جوستينا مشاهدة المشاركة
    بجد مش عارفه ااقولك ايه طب لما هو ما فيش مسيحيه غيرك هنا ده على حد زعمك طب انتى بتعملى ايه هنا فين اللى دخلتيهم دينا وفين اصلا ردودك على شبهاتهم علينا كل اللى بتعمليه انك بتراقبى ده سجل امتى وده سجل امتى هىدى دعوتك يا بنت المسيح للمسيح الحق والنور . طيب انا اللى بتحداكى دلوقت وبطلب منك انك تتحدى معايه ونرد عليهم طالما انتى خبيره بدينا اوى كده . اما موضوع السعوديه والله انا مكسوفه ليكى اوى يعنى انا كنت داخله اشتمهم فى الاول عايزنى اكتب لهم عنوانى فعلا ناصحه اوى ولو ده اللى تاعبك اوى كده انا مصريه يا ستى وكتبت كده كنوع من الاستهزاء بيهم ونوع من الاستفزاز ان المسيحيه كمان بقت فى السعوديه اشك انك طبعا فهمتى لان الكلام ده مش على مستوى ذكائك .

    انا هكمل فى المنتدى غصب عن عين اى حد وكفايه تدليس وكدب بئا ولو تحبى اتحدى معايه ونكون ايد واحده افتكر ما فيش اكتر من كده دليل انى مسيحيه مستنيه ردك يا اذكى اخواتك والانجيل انا عرفت دلوقت ليه منتديتنا دايما للوراء والسبب هما امثالك اللى بياخدوا بظاهر الامور واتفهها ويعملوا منها تمثيليه ونصر ليهم .
    سلام المسيح


    تحية شكر وتقدير وإحترام فقط على هذه الشجاعة وإن أتت من نصرانية (التى لماذا يساورنى
    احساس عميق بأنها قبل غدٍ أو أقل
    ستكون معنا)
    إن شآء الله رب العالمين
    حقاً
    تنبيه :
    الحق أبلج والباطل لجلج وما إحتجَ صاحب بدعة بدليل إلا وكان فى الدليل ما يدحض بدعته وشبهته
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعيإنتَبِهوا!فكثيراًمن الأمورالهامة البَعض يقع فيها بحُسن نيـِّة http://www.ebnmaryam.com/vb/t179459.html
    أى مُتنَصِر لا يساوى ثمن حذآئِهhttp://www.ebnmaryam.com/vb/t30078.html
    القساوسَة مَدعوون للإجابَة على الآتى
    http://www.ebnmaryam.com/vb/t179075.html
    مُغلَق للتَحديث

  6. #96
    الصورة الرمزية mego650
    mego650 غير متواجد حالياً عضو مميز
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    1,100
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    01-04-2014
    على الساعة
    02:16 PM

    افتراضي

    يا جماعة الخير بالنسبة للملحوظة التى اكتشفتها متعوسة الرجاء المدعوة هبة بنت المسيح حين قالت بأن الفاضلة جوستينا سعودية بدليل ان ملفها الشخصى فيه الدولة هى السعودية


    ولتصحيح المعلومة هو أنه عند الستجيل تعطى بيانات إفتراضية لكل عضو وأن لم يغير هذا العضو تلك المعلومات فستظل كما هى
    وللتاكيد فليدخل كل منكم فى حاولة للتسجيل سيجد أنه فى خانة إختيار الدولة هو المملكة العربية السعودية وإن تخطى العضو هذا الاختيار دون تغيره فسيظل كما هو وليس هذا خاص بمنتدى اتباع المرسلين وحده بل ربما كل المنتديات

    وربما كان هناك الكثير فى المنتدى من تم اختيار السعودية كدولة له دون ان يدرى وللمعولمة انا كنت مسجل تحت اسم بلد السعودية لولا ان قمت بتغيرها من لوحة التحكم الخاصة بى

    امشى يا هبلة اغسلى وشك عشان تفوقى من دم الرب اللى انتى طفحاه فى التناول ده شكلة كان ماركة تلطش بدليل انك بترفصى زى جحش الفرا اللى ربك شبهم بيه
    ُ" قلْ إِنَّ رَبِّي يَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَّامُ الْغُيُوبِ ﴿٤٨﴾ قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ ﴿٤٩﴾ " سبأ



    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

  7. #97
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    511
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    20-11-2016
    على الساعة
    10:28 PM

    افتراضي

    الى الاخت هبة بنت المسيح
    لو كنتى بنت المسيح فعلا ادخلى فى مناظرة فى اى موضوع تختارية انت مع اى احد من الاخوة
    واظهرى الحق لو كان معك
    هيا لا تكونى ارفس مناخس وضعى فى قلبك موت الرب وادخلى فى مناظرة فى اى موضوع تختارية مع اى احد من الاخوة فى المنتدى
    والا فلماذا دخلتى هذا المنتدى
    ربما للتبرك بة
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

  8. #98
    الصورة الرمزية أسد الدين
    أسد الدين غير متواجد حالياً مدير المنتدى
    تاريخ التسجيل
    Feb 2007
    المشاركات
    1,795
    الدين
    الإسلام
    الجنس
    ذكر
    آخر نشاط
    06-08-2016
    على الساعة
    07:18 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جوستينا مشاهدة المشاركة
    بجد مش عارفه ااقولك ايه طب لما هو ما فيش مسيحيه غيرك هنا ده على حد زعمك طب انتى بتعملى ايه هنا فين اللى دخلتيهم دينا وفين اصلا ردودك على شبهاتهم علينا كل اللى بتعمليه انك بتراقبى ده سجل امتى وده سجل امتى هىدى دعوتك يا بنت المسيح للمسيح الحق والنور . طيب انا اللى بتحداكى دلوقت وبطلب منك انك تتحدى معايه ونرد عليهم طالما انتى خبيره بدينا اوى كده . اما موضوع السعوديه والله انا مكسوفه ليكى اوى يعنى انا كنت داخله اشتمهم فى الاول عايزنى اكتب لهم عنوانى فعلا ناصحه اوى ولو ده اللى تاعبك اوى كده انا مصريه يا ستى وكتبت كده كنوع من الاستهزاء بيهم ونوع من الاستفزاز ان المسيحيه كمان بقت فى السعوديه اشك انك طبعا فهمتى لان الكلام ده مش على مستوى ذكائك .

    انا هكمل فى المنتدى غصب عن عين اى حد وكفايه تدليس وكدب بئا ولو تحبى اتحدى معايه ونكون ايد واحده افتكر ما فيش اكتر من كده دليل انى مسيحيه مستنيه ردك يا اذكى اخواتك والانجيل انا عرفت دلوقت ليه منتديتنا دايما للوراء والسبب هما امثالك اللى بياخدوا بظاهر الامور واتفهها ويعملوا منها تمثيليه ونصر ليهم .

    سلام المسيح
    شكراً لك أيتها السيدة المحترمة على كلامك العاقل المتزن المنطقي.
    أسأل الله العلي العظيم أن ينير بصيرتك و يهديك إلى صراطه المستقيم.




    و إلى العضوة هبة بنت المسيح التي تتهمنا بالتزوير و فبركة الحوارات أهديك هذا المقطع:


    فهذه الأمور من اختصاص المنصرين الفاشلين الذين لا يملكون حجة لإقناع الناس بدينهم إلا بالكذب و التدليس ...
    هذه الأمور اختصاص قناة التنصير الفاشلة بزعامة كبير المدلسين زكريا بطرس.

    فوقي بقى !!!!

    و كما يقول المثل العربي القديم ...... رمتني بدائها و انسلت ..........

  9. #99
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    1,967
    آخر نشاط
    25-11-2016
    على الساعة
    02:41 PM

    افتراضي

    أعلق على جزء بسيط و لن أتدخل مرة ثانية فى هذا الموضوع أبداً .
    قلتُ فيما سبق :
    اقتباس
    رجاء ضيفتنا أولا حين ترك الحوار توضيح سبب ذلك و بيان متى العودة .... حتى لا نقلق عليكِ.
    فغضبت الضيفة من هذا جداً و غضب باقى الأخوة و الأخوات .
    و أحب الآن فقط أن أرد الدليل على صدق كلامى و من كلام الضيفة نفسه :
    اقتباس
    اعتذر عن التاخير بس انا اخدت تحذير واضح وصريح انى مدخلش فى جدال معاكم لانكم هضلونى

    والتحذير ده زادنى تمسك انى لازم افضل علشان اعرف مين فينا على حق
    هل الآن ترى الضيفة الفاضلة أو أحد الأخوة الكرام أننى كنت أسخر من الضيفة ؟!
    أنا كنت فعلاً صادقاً فيما قلت .... لكن لا أعرف لم تم تحوير كلامى بهذا الشكل .
    حياكم الله جميعاً.

  10. #100
    الصورة الرمزية Eng.Con
    Eng.Con غير متواجد حالياً أرفس مناخس حتى يظهر يسوع
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    المشاركات
    3,866
    الدين
    الإسلام
    الجنس
    ذكر
    آخر نشاط
    10-12-2016
    على الساعة
    07:54 AM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جوستينا مشاهدة المشاركة
    بجد مش عارفه ااقولك ايه طب لما هو ما فيش مسيحيه غيرك هنا ده على حد زعمك طب انتى بتعملى ايه هنا فين اللى دخلتيهم دينا وفين اصلا ردودك على شبهاتهم علينا كل اللى بتعمليه انك بتراقبى ده سجل امتى وده سجل امتى هىدى دعوتك يا بنت المسيح للمسيح الحق والنور . طيب انا اللى بتحداكى دلوقت وبطلب منك انك تتحدى معايه ونرد عليهم طالما انتى خبيره بدينا اوى كده . اما موضوع السعوديه والله انا مكسوفه ليكى اوى يعنى انا كنت داخله اشتمهم فى الاول عايزنى اكتب لهم عنوانى فعلا ناصحه اوى ولو ده اللى تاعبك اوى كده انا مصريه يا ستى وكتبت كده كنوع من الاستهزاء بيهم ونوع من الاستفزاز ان المسيحيه كمان بقت فى السعوديه اشك انك طبعا فهمتى لان الكلام ده مش على مستوى ذكائك .

    انا هكمل فى المنتدى غصب عن عين اى حد وكفايه تدليس وكدب بئا ولو تحبى اتحدى معايه ونكون ايد واحده افتكر ما فيش اكتر من كده دليل انى مسيحيه مستنيه ردك يا اذكى اخواتك والانجيل انا عرفت دلوقت ليه منتديتنا دايما للوراء والسبب هما امثالك اللى بياخدوا بظاهر الامور واتفهها ويعملوا منها تمثيليه ونصر ليهم .

    سلام المسيح

    قصة تحريف الكتاب المقدس

    http://www.ebnmaryam.com/web/modules...cat=3&book=825

صفحة 10 من 19 الأولىالأولى ... 9 10 11 ... الأخيرةالأخيرة

التعليق على: جوستينا تدعونا إلى المسيحية - جديد -

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. جوستينا تدعونا الى المسيحية
    بواسطة السيف البتار في المنتدى منتدى المناظرات
    مشاركات: 311
    آخر مشاركة: 14-06-2016, 09:48 PM
  2. مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 10-10-2012, 03:56 PM
  3. جوستينا تدعونا إلى النصرانية وفاجأتنا بإسلامها-3
    بواسطة elqurssan في المنتدى منتدى الصوتيات والمرئيات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 17-11-2009, 12:00 PM
  4. التعليق على حوار (جوستينا تدعونا إلى المسيحية)
    بواسطة أسد الإسلام في المنتدى منتدى المناظرات
    مشاركات: 145
    آخر مشاركة: 10-11-2009, 02:56 AM
  5. واقع المواقع المسيحية ( ضيف جديد ) ..!
    بواسطة علي الصالح في المنتدى مشروع كشف تدليس مواقع النصارى
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 05-03-2009, 02:29 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

التعليق على: جوستينا تدعونا إلى المسيحية - جديد -

التعليق على: جوستينا تدعونا إلى المسيحية - جديد -