هكذا يقول الكتاب المقدس !!!!!! فهل يتجرىء احد من زملائنا المسيحيين بالرد و التوضيح ؟؟

آخـــر الـــمـــشـــاركــــات

ارخص وارقي شقق مفروشة وحجز فنادق في مصر مع كنوز العالمية 00201126266000 » آخر مشاركة: toqawork | == == | ارخص وارقي شقق مفروشة وحجز فنادق في مصر مع كنوز العالمية 00201126266000 » آخر مشاركة: toqawork | == == | طريقة فتح حسابين على الواتس اب برقمين مختلفين ببرنامج او بدون » آخر مشاركة: doda loda | == == | جزء تبارك : القارئ الشيخ وديع اليمني » آخر مشاركة: *اسلامي عزي* | == == | صفحة التعليقات على الحوار الثنائي مع العضو المسيحي Nayer.tanyous حول الإرهاب بين المسيحية و الإسلام » آخر مشاركة: *اسلامي عزي* | == == | كلمة العالم المرتبطة برسالة المسيح بالعهد الجديد كانت بمعناها المجازي أى بنى اسرائيل » آخر مشاركة: الاسلام دينى 555 | == == | غضب مسيحي عارم بسبب تلاوة سورة مريم داخل كنيسة » آخر مشاركة: مصرى ثائر | == == | الإرهاب.. فى الإسلام أم المسيحية - الدكتور منقذ السقار » آخر مشاركة: محمد حمدان 99 | == == | رسالة سيدنا موسى عليه السلام إلى : فرعون وقومه » آخر مشاركة: السعيد شويل | == == | كلاب يسوع آكلة لحوم البشر » آخر مشاركة: *اسلامي عزي* | == == |

مـواقـع شـقــيـقـة
شبكة الفرقان الإسلامية شبكة سبيل الإسلام شبكة كلمة سواء الدعوية منتديات حراس العقيدة
البشارة الإسلامية منتديات طريق الإيمان منتدى التوحيد مكتبة المهتدون
موقع الشيخ احمد ديدات تليفزيون الحقيقة شبكة برسوميات المرصد الإسلامي لمقاومة التنصير
غرفة الحوار الإسلامي المسيحي مكافح الشبهات شبكة الحقيقة الإسلامية موقع الدعوة الإسلامية
شبكة البهائية فى الميزان شبكة الأحمدية فى الميزان مركز براهين شبكة ضد الإلحاد

يرجى عدم تناول موضوعات سياسية حتى لا تتعرض العضوية للحظر

 

       

         

 

    

 

 

    

 

هكذا يقول الكتاب المقدس !!!!!! فهل يتجرىء احد من زملائنا المسيحيين بالرد و التوضيح ؟؟

صفحة 9 من 20 الأولىالأولى ... 8 9 10 19 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 81 إلى 90 من 193

الموضوع: هكذا يقول الكتاب المقدس !!!!!! فهل يتجرىء احد من زملائنا المسيحيين بالرد و التوضيح ؟؟

  1. #81
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    1,031
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    05-01-2017
    على الساعة
    05:50 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.con مشاهدة المشاركة

    ادفع نص عمرى واشوف مسيحى متدين فى خناقة

    وشة هيبقى منفضة ...
    هههههههه دا هيبقى ملطشة كل الى رايح والى جاى يسلم عليه اوامر الرب بأه

    طيب معلومة الرب عندكم بيأخد اجرة الزنى
    Is:23:17:

    17 ويكون من بعد سبعين سنة ان الرب يتعهد صور فتعود الى اجرتها وتزني مع كل ممالك البلاد على وجه الارض. (SVD)

    Is:23:18:

    18 وتكون تجارتها واجرتها قدسا للرب.لا تخزن ولا تكنز بل تكون تجارتها للمقيمين امام الرب لأكل الى الشبع وللباس فاخر (SVD)
    ههههههه
    مش هو الى اباحه ولم يطبق الحد عليها كما فى الناموس لازم يأخد اجرة الكلام دا يعنى كفاية انه بدل كلامه ونقض الناموس
    طيب نشوف قصص الحب والغرام والفحش والزنى
    واحد خياله واسع مع واحده جوزها مسافر


    Prv6: 6. لأني من كوة بيتي من وراء شباكي تطلعت (SVD)

    Prv8: 8 عابرا في الشارع عند زاويتها وصاعدا في طريق بيتها (SVD)

    Prv9: 9 في العشاء في مساء اليوم في حدقة الليل والظلام. (SVD)

    Prv10: 10 وإذ بامرأة استقبلته في زى زانية وخبيثة القلب. (SVD)

    Prv11: 11 صخّابة هي وجامحة.في بيتها لا تستقر قدماها. (SVD)

    Prv12: 12 تارة في الخارج وأخرى في الشوارع.وعند كل زاوية تكمن. (SVD)

    Prv13: 13 فامسكته وقبّلته.اوقحت وجهها وقالت له (SVD)

    Prv14: 14 عليّ ذبائح السلامة.اليوم اوفيت نذوري. (SVD)

    Prv15: 15 فلذلك خرجت للقائك لأطلب وجهك حتى اجدك. (SVD)

    Prv16: 16 بالديباج فرشت سريري بموشّى كتان من مصر. (SVD)

    Prv17: 17 عطرت فراشي بمرّ وعود وقرفة. (SVD)

    3Prv18: 18 هلم نرتو ودّا الى الصباح.نتلذذ بالحب. (SVD)

    Prv19: 19 لان الرجل ليس في البيت.ذهب في طريق بعيدة. (SVD)

    Prv21: 21 اغوته بكثرة فنونها بملث شفتيها طوحته. (SVD)

    والله له حق برسوم ينحرف اكتر مما كان منحرف
    الشمس اجمل في بلادي من سواها والظلام... حتي الظلام هناك اجمل فهو يحتضن الكنانة ..

  2. #82
    الصورة الرمزية هند
    هند غير متواجد حالياً عضو شرفي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    المشاركات
    292
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    23-03-2016
    على الساعة
    09:48 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلم من نار مشاهدة المشاركة
    هههههههه دا هيبقى ملطشة كل الى رايح والى جاى يسلم عليه اوامر الرب بأه

    طيب معلومة الرب عندكم بيأخد اجرة الزنى
    Is:23:17:

    17 ويكون من بعد سبعين سنة ان الرب يتعهد صور فتعود الى اجرتها وتزني مع كل ممالك البلاد على وجه الارض. (SVD)

    Is:23:18:

    18 وتكون تجارتها واجرتها قدسا للرب.لا تخزن ولا تكنز بل تكون تجارتها للمقيمين امام الرب لأكل الى الشبع وللباس فاخر (SVD)
    ههههههه
    مش هو الى اباحه ولم يطبق الحد عليها كما فى الناموس لازم يأخد اجرة الكلام دا يعنى كفاية انه بدل كلامه ونقض الناموس
    طيب نشوف قصص الحب والغرام والفحش والزنى
    واحد خياله واسع مع واحده جوزها مسافر


    Prv6: 6. لأني من كوة بيتي من وراء شباكي تطلعت (SVD)

    Prv8: 8 عابرا في الشارع عند زاويتها وصاعدا في طريق بيتها (SVD)

    Prv9: 9 في العشاء في مساء اليوم في حدقة الليل والظلام. (SVD)

    Prv10: 10 وإذ بامرأة استقبلته في زى زانية وخبيثة القلب. (SVD)

    Prv11: 11 صخّابة هي وجامحة.في بيتها لا تستقر قدماها. (SVD)

    Prv12: 12 تارة في الخارج وأخرى في الشوارع.وعند كل زاوية تكمن. (SVD)

    Prv13: 13 فامسكته وقبّلته.اوقحت وجهها وقالت له (SVD)

    Prv14: 14 عليّ ذبائح السلامة.اليوم اوفيت نذوري. (SVD)

    Prv15: 15 فلذلك خرجت للقائك لأطلب وجهك حتى اجدك. (SVD)

    Prv16: 16 بالديباج فرشت سريري بموشّى كتان من مصر. (SVD)

    Prv17: 17 عطرت فراشي بمرّ وعود وقرفة. (SVD)

    3Prv18: 18 هلم نرتو ودّا الى الصباح.نتلذذ بالحب. (SVD)

    Prv19: 19 لان الرجل ليس في البيت.ذهب في طريق بعيدة. (SVD)

    Prv21: 21 اغوته بكثرة فنونها بملث شفتيها طوحته. (SVD)

    والله له حق برسوم ينحرف اكتر مما كان منحرف
    وهذا تفسير سفر حزقيال 41 : 7
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    إستمع لهذا فوربي لن تندم وستعيش سعادة لاتوصف إستمع فقط .

  3. #83
    الصورة الرمزية هند
    هند غير متواجد حالياً عضو شرفي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    المشاركات
    292
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    23-03-2016
    على الساعة
    09:48 PM

    افتراضي

    اقتباس
    انتى هتغنى وتردى على نفسك
    هما مين دول ال مقدروش يناظروكى ..؟؟
    هو احنا لاقيينك اساسا ؟؟؟؟
    الاخت هند قربت تنام جمب المناظرة


    اقتباس
    ادفع نص عمرى واشوف مسيحى متدين فى خناقة

    وشة هيبقى منفضة ...
    ده هيبقى ملطشة للرايح والجاى والله العظيم بس انت طماع اوى عاوز تشوف قس يتخانق قول نصرانى يمكن نشوف شجاع فيهم


    استغفر الله العظيم

    اقتباس
    نفسى مرة واحدة اشوف مسيحى بيرد على اسئلة المسلمين
    بدون الدخول فى الاسلاميات
    مش عارف اية عقدة النقص دى !!!!!
    طب اما تتزنق هتروح للأنبا قوقل مش بيسعفها لازم بعد كده تدخل للإسلاميات ولا اية تهرب يعنى ونقول عليها انها بتهرب من ألإجابة لا كده مش كويس ليها.
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    إستمع لهذا فوربي لن تندم وستعيش سعادة لاتوصف إستمع فقط .

  4. #84
    الصورة الرمزية mego650
    mego650 غير متواجد حالياً عضو مميز
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    1,100
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    01-04-2014
    على الساعة
    02:16 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ismael-y مشاهدة المشاركة
    و مالو دا تعليم ربها يسوع و لا يجب ان تقلق او تتدمر لكثرة الصفعات التي تلقتها لحد الان و التي ستتلقاها من بعد ..هم قالوا لها ادهبي عند المسلمين و امتنعي على ان يصفعوك في الخد الأيمن -هم بالتالي يخالفون تعاليم ربهم- و ان حصل فلا تمكينهم من الأيسر لكن و الله أعلم أعتقد خاب ظنهم لأننا نطبق عليهم اقوال ربهم بالحرف ...
    نفسى اصحح المعلومة دى من زمان اللى حاطط النص دا اهبل يا جماعة لانه الواضح هو كان بيكتب وخلاص والروح القدس وقتها مكنش مركز معاه
    النص دا "اذا صفعك عدوك على خدك الايمن فادر له خدك الايسر" غلط
    وهثبتلك بالتجربة العملية الاتية
    احضر شخصا اخر امامك
    ثم استحضر النية وقم بصفعة على خدة بقوة حسب اللى قدامك بقى
    المهم نستنتج من دا ايه انا اقولك
    انت لما ضربته بالقلم طبعا ضربته بايدك اليمين وايدك اليمين مستحيل تيجى صح الا على خده الشمال الا اذا كنت اشول
    يبقى النص المفروض يكون " اذا صفعك عدوك على خدك الايسر فادر له خدك الايمن "
    بالزمة دا دا كلام الاهى تبقى مهزءة للناس
    على راى اخى الحبيب eng.con ياسلام لو الواحد يقابل واحد نصرانى ملتزم فى خناقة
    التعديل الأخير تم بواسطة mego650 ; 01-08-2009 الساعة 12:27 AM
    ُ" قلْ إِنَّ رَبِّي يَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَّامُ الْغُيُوبِ ﴿٤٨﴾ قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ ﴿٤٩﴾ " سبأ



    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

  5. #85
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    1,031
    الدين
    الإسلام
    آخر نشاط
    05-01-2017
    على الساعة
    05:50 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mego650 مشاهدة المشاركة
    نفسى اصحح المعلومة دى من زمان اللى حاطط النص دا اهبل يا جماعة لانه الواضح هو كان بيكتب وخلاص والروح القدس وقتها مكنش مركز معاه
    النص دا "اذا صفعك عدوك على خدك الايمن فادر له خدك الايسر" غلط
    وهثبتلك بالتجربة العملية الاتية
    احضر شخصا اخر امامك
    ثم استحضر النية وقم بصفعة على خدة بقوة حسب اللى قدامك بقى
    المهم نستنتج من دا ايه انا اقولك
    انت لما ضربته بالقلم طبعا ضربته بايدك اليمين وايدك اليمين مستحيل تيجى صح الا على خده الشمال الا اذا كنت اشول
    يبقى النص المفروض يكون " اذا صفعك عدوك على خدك الايسر فادر له خدك الايمن "
    بالزمة دا دا كلام الاهى تبقى مهزءة للناس
    على راى اخى الحبيب eng.con ياسلام لو الواحد يقابل واحد نصرانى ملتزم فى خناقة
    ايه ياعم ميجو هو انت ادرى ولا يسوع الرجال دا اكتر واحد اتصفح دا ياما كل ضرب
    بتتكلم فى ايه الرجل تلاقيه واخد دكتوراه فى الكلام دا ماتحاولش تجادل معاه

    وعلى رأى المثل اسأل مصفوع ولا تسألش صافع
    الشمس اجمل في بلادي من سواها والظلام... حتي الظلام هناك اجمل فهو يحتضن الكنانة ..

  6. #86
    الصورة الرمزية ismael-y
    ismael-y غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Apr 2005
    المشاركات
    3,801
    آخر نشاط
    22-12-2012
    على الساعة
    06:56 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة julian jiryes مشاهدة المشاركة
    طيب أعترفت إنها مبتعرفش فى المناظرات فين الهروب ده ؟؟؟ طيب فيه ألف إذا مكنتش أقول أكتر عاوزين يناظروا حضرتك تتهربى ليه افحميهم ولا التعميد والرشم واخد وقتك طب دى فرصة وجت لحد عندك ناظريهم وبعد كده عمديهم وارشميهم ياستى ولا تزعلى

    لو سمحتى أغسلى وشك أما تدخلى للمنتدى عشان تقرأى الكلام كويس وإلا لازم تعترفى وتقرى زي ما اعترف بولس :
    " وإلا فاقبلوني ولو كغبي، لأفتخر أنا أيضاً قليلاً.

    " الذي أتكلم به لست أتكلم به بحسب الرب، بل كأنه في غباوة في جسارة الافتخار هذه "
    " ليتكم تحتملون غباوتي قليلاً"

    معلش ياأخت نور هما فى التحريف أغبياء وفى التدليس أغبياء وفي الكذب أغبياء وللا سف هم يعتبرون الغباء من السيمات الاسا سيه التى يجب ان يتحلى بها كل مؤمن مسيحي
    بولس يقول في رسالته الأولى لكورنثوس 1: 22 "لقد سر الله جدا بغباء رسالة الكرازة"
    كلما ازداد الغباء كلما اذداد الايمان

    متمسكون بيه لا انه وصفهم كتا بهم فى إنجيل متى إصحاح 23 : 24 - 34 وصفهم بأنهم مراءون ، جهال ،عميان .

    وأنا بطلب من إدارة المنتدى الكريم أن تحذف أى مشاركة للمسيحيين لو ذكروا كلمة أية على أى نص فى ألإنجيل لأنه لا توجد آيات في الكتاب المقدس روبرت اسطفانوس هو أول من قسم اصحاحات العهد الجديد إلى أعداد سنة1545ميلادية

    ولا هى غيرة من ألإسلام ؟؟
    هل يقارنوا كلام الله بكتابهم ده مستحيل طبعآ ؟؟
    رجاء خاص أن تأخذوا هذا الطلب فى عين ألإعتبار عشان يعرفوا كتابهم أنه كله نصوص واعداد فقط..!!!
    Who Wrote the Bible?
    by
    Washington Gladden

    http://www.fullbooks.com/Who-Wrote-the-Bible-1.html
    ستسمع العجب و كاتبه هو مسيحي متخصص من شهود يهوه فيما يبدو و الكتاب يمكن تحميله بالنت

    و لو و جدت كتاب في ارشيفي سأحمله لكم لتتأكدوا أن البايبل بالاضافة لما دكرت لاضافة الاصححات فحتى ترتيب الأسفار لم يكن بهدا الشكل بل و القراءات تتعد الى 80 ألف -نعم تمانون ألف قراءة لا سبع و كل قراءة بها تبديل لمصطلح و كلمة تخدم اعتقادا للطائفة ما -
    أرجوا من عنده وقت أن يترجم لنا بعض الفقرات التي تهز و هزا خفيفا -سأتيكم بالعيار الثقيل فيما بعد- عرش الخرفان

  7. #87
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    352
    آخر نشاط
    15-10-2010
    على الساعة
    09:27 PM

    افتراضي

    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    وَقَالُواْ كُونُواْ هُوداً أَوْ نَصَارَى تَهْتَدُواْ قُلْ بَلْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفاً وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ (135) قُولُواْ آمَنَّا بِاللّهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنزِلَ إِلَى إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ وَإِسْحَاقَ وَيَعْقُوبَ وَالأسْبَاطِ وَمَا أُوتِيَ مُوسَى وَعِيسَى وَمَا أُوتِيَ النَّبِيُّونَ مِن رَّبِّهِمْ لاَ نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّنْهُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ (136)

  8. #88
    الصورة الرمزية ismael-y
    ismael-y غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Apr 2005
    المشاركات
    3,801
    آخر نشاط
    22-12-2012
    على الساعة
    06:56 PM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mego650 مشاهدة المشاركة
    نفسى اصحح المعلومة دى من زمان اللى حاطط النص دا اهبل يا جماعة لانه الواضح هو كان بيكتب وخلاص والروح القدس وقتها مكنش مركز معاه
    النص دا "اذا صفعك عدوك على خدك الايمن فادر له خدك الايسر" غلط
    وهثبتلك بالتجربة العملية الاتية
    احضر شخصا اخر امامك
    ثم استحضر النية وقم بصفعة على خدة بقوة حسب اللى قدامك بقى
    المهم نستنتج من دا ايه انا اقولك
    انت لما ضربته بالقلم طبعا ضربته بايدك اليمين وايدك اليمين مستحيل تيجى صح الا على خده الشمال الا اذا كنت اشول
    يبقى النص المفروض يكون " اذا صفعك عدوك على خدك الايسر فادر له خدك الايمن "
    بالزمة دا دا كلام الاهى تبقى مهزءة للناس
    على راى اخى الحبيب eng.con ياسلام لو الواحد يقابل واحد نصرانى ملتزم فى خناقة
    فعلا و الله هده تعاليم المجانين و البلداء..انا لا افهم لو شخص أحد خدوده منتفخ نتيجة تسوس ضرس مثلا و ضربناه على الخد المعافى هل سنضربه على الخد الآخر المنتفخ الغير المعافى ..هل سيسمح لنا بضربه ..بل هل سيسمح لنا المسيحيون بضربهم ضربا مبرحا على خدودهم و قفاهم دون ان يصرخوا هدا ارهاب أو ما شابه

  9. #89
    الصورة الرمزية awafi
    awafi غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    المشاركات
    297
    آخر نشاط
    26-06-2010
    على الساعة
    02:20 AM

    افتراضي

    اقتباس
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.con مشاهدة المشاركة

    ادفع نص عمرى واشوف مسيحى متدين فى خناقة
    وشة هيبقى منفضة ...


    فكرتني أخي الحبيب eng.con بواحد زميلنا أيام الجامعة عملها مع واحد نصراني عمال يتكلم في المحبة ودين المحبة والإسلام إرهاب وكده
    أخونا هذا عصبي جدا لما سمع الولد ده : راح لسعه على وشه بالقلم ، وقاله ياله بسرعة أديني خدك التاني لاحسن أيدي بتكلني ...
    الولد وقع في الأرض وقاله لاأ أنا مش ملتزم بتعاليم الكتاب المقدس

    هو في حد يقدر يلتزم بالتعاليم دي
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

  10. #90
    الصورة الرمزية ebnbadr
    ebnbadr غير متواجد حالياً عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    المشاركات
    11
    آخر نشاط
    03-09-2010
    على الساعة
    06:39 AM

    افتراضي

    انك لا تهدي من أجببت و لكن الله يهدي من يشاء
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

صفحة 9 من 20 الأولىالأولى ... 8 9 10 19 ... الأخيرةالأخيرة

هكذا يقول الكتاب المقدس !!!!!! فهل يتجرىء احد من زملائنا المسيحيين بالرد و التوضيح ؟؟


LinkBacks (?)

  1. 23-03-2011, 09:20 PM

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. لنساعد المسيحيين في *نسف الشبهات* حول الكتاب المقدس!
    بواسطة إبراهيم قندلفت(يحيى أبو صبيح الإلياسي) في المنتدى منتدى نصرانيات
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 13-03-2016, 12:49 PM
  2. الكتاب المقدس يقول تزوجوا تنالوا رضى الرب .. وبولس يقول لاتتزوجوا!
    بواسطة Habeebabdelmalek في المنتدى منتدى نصرانيات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 07-01-2012, 09:07 PM
  3. مشاركات: 107
    آخر مشاركة: 02-01-2010, 10:44 PM
  4. ماذا يقول الكتاب المقدس عن الانبياء
    بواسطة فارس الحق في المنتدى المخطوطات والوثائق المسيحية والكتب الغير قانونية
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 11-07-2009, 01:01 PM
  5. وحي الكتاب المقدس ... للأسف لا يعلم المسيحيين ماهيته
    بواسطة مجاهد في الله في المنتدى منتدى نصرانيات
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 07-05-2007, 06:33 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

هكذا يقول الكتاب المقدس !!!!!! فهل يتجرىء احد من زملائنا المسيحيين بالرد و التوضيح ؟؟

هكذا يقول الكتاب المقدس !!!!!! فهل يتجرىء احد من زملائنا المسيحيين بالرد و التوضيح ؟؟