فضائح الادمن النصرانى تتولى , ومحاولته تنصير ادمنم مسلم 100.00 دولار

آخـــر الـــمـــشـــاركــــات

الرد على الزعم أن إباحة الإسلام التسري بالجواري دعوة إلى الدعارة وتشجيع على الرق » آخر مشاركة: إيهاب محمد | == == | المصلوب يقود السيارة و يتفوق على نظام تحديد المواقع ! » آخر مشاركة: الزبير بن العوام | == == | موسوعة الإعجــاز اللغوي في القرآن الكريـــم(متجدد إن شاء الله) » آخر مشاركة: نيو | == == | فيديو:إذا أردت تغيير العالم ابدأ بترتيب سريرك أولاً (خطاب عسكري قوي جداً) --روووعه » آخر مشاركة: نيو | == == | بالفيديو:الأب زكريا بطرس يزعم أن رسول الإسلام كان يتمتع بالنساء مع الصحابة وبالأدلة! » آخر مشاركة: نيو | == == | بالصور:إنتحال (النصارى) و (الملحدين) و (المشبوهين) شخصيات إسلاميه على الفيس بوك و يقوموا بتصوير المسلمين كأغبياء لتشويه الإسلامم » آخر مشاركة: نيو | == == | من قلب الهولي بايبل : يسوع عبد الله و رسوله » آخر مشاركة: شفق الحقيقة | == == | Der Auszug aus Agypten : Mythos oder Realitat » آخر مشاركة: *اسلامي عزي* | == == | تسريبات من قلب الزريبة العربية » آخر مشاركة: *اسلامي عزي* | == == | الرفق منهج الإسلام في العبادات والمعاملات » آخر مشاركة: نعيم الزايدي | == == |

مـواقـع شـقــيـقـة
شبكة الفرقان الإسلامية شبكة سبيل الإسلام شبكة كلمة سواء الدعوية منتديات حراس العقيدة
البشارة الإسلامية منتديات طريق الإيمان منتدى التوحيد مكتبة المهتدون
موقع الشيخ احمد ديدات تليفزيون الحقيقة شبكة برسوميات شبكة المسيح كلمة الله
غرفة الحوار الإسلامي المسيحي مكافح الشبهات شبكة الحقيقة الإسلامية موقع بشارة المسيح
شبكة البهائية فى الميزان شبكة الأحمدية فى الميزان مركز براهين شبكة ضد الإلحاد

يرجى عدم تناول موضوعات سياسية حتى لا تتعرض العضوية للحظر

 

       

         

 

    

 

 

    

 

فضائح الادمن النصرانى تتولى , ومحاولته تنصير ادمنم مسلم 100.00 دولار

النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: فضائح الادمن النصرانى تتولى , ومحاولته تنصير ادمنم مسلم 100.00 دولار

  1. #1
    الصورة الرمزية bahaa
    bahaa غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Apr 2005
    المشاركات
    997
    آخر نشاط
    29-04-2011
    على الساعة
    08:04 PM

    افتراضي فضائح الادمن النصرانى تتولى , ومحاولته تنصير ادمنم مسلم 100.00 دولار

    قام باعطائى هذا الحوار احد الاخوة الادمن , وقد اخبرنى ان الادمن الهربان من امام ابونا وسام قد غير اسمه ودخل احد الغرف الاسلامية ..ودار بين الادمن المسلم وسلام الرب هذا الحوار ..

    نذكر الاخوة , ان سلام الرب هذا قد سجل له الاخوة تسجيل الاتفاق على المناظرة مع ابونا وسام ولم يحضر .

    وقد سجلنا عليه ايضا اعترفه ان وسام لم يطرده , وان شنودة يعرف بوسام ..رفع الله قدره
    http://www.jesus-is-muslim/vb/showthread.php?t=2024

    فى هذين الموضوعين :
    الاول :تسجيل اتفاقه على المناظرة , ولم يحضر .
    http://www.jesus-is-muslim/vb/showthread.php?t=2063

    الثانى : اعترافه بان شنودة يعرف بوسام , وان وسام لم يطرده من الغرفة ........يعنى هرب


    My Code: My Code: Jb12: 12 اما الرجل ففارغ عديم الفهم وكجحش الفراء يولد الانسان

    My Code:
    واد يا ابن الهربانه رد عليا

    My Code: Lol

    My Code:
    واد يا ابن الطفشانه

    My Code: lol

    FRANS_S:
    سلملى على سيخك الى مش عارف يجاوب

    FRANS_S: هههههههههههه

    My Code: مين دا يا ابن الهربانة

    My Code: lol

    FRANS_S:
    شيخك هو اللى هرب من سوالى

    My Code: اخبار شوشو الجبان ايه؟

    My Code: =====================================

    My Code:
    ايه رايك نتكلم باحترام شوية

    FRANS_S: شوشو مين دة

    My Code:
    ما قولنا هنتكلم باحترام و بجد شوية

    My Code: ماشي؟

    My Code: ================================

    FRANS_S: OK

    My Code:
    هسالك سؤال

    FRANS_S: اتفضل

    My Code: افتح متى الاصحاح السابع و العشرين العدد تسعة

    My Code: Mat 27:9 حِينَئِذٍ تَمَّ مَا قِيلَ بِإِرْمِيَا النَّبِيِّ: «وَأَخَذُوا الثَّلاَثِينَ مِنَ الْفِضَّةِ ثَمَنَ الْمُثَمَّنِ الَّذِي ثَمَّنُوهُ مِنْ بَنِي إِسْرَائِيلَ

    My Code:
    قريته؟

    My Code: الوووووووووووووووووووووووووووووو

    FRANS_S: سوالك اة خلاصنى مش فضيلك

    My Code: السؤال هو : هل تقدر تجيب لي الكلام دا من سفر ارميا؟

    My Code: Lol

    FRANS_S:
    ياعنى هتفهم

    My Code: بلاش لف و دوران و جاوب

    FRANS_S: لا مش هعرف

    My Code: جاوب يا قسيس

    FRANS_S: حاجة تانى

    My Code: اجاوبك انا طالما انت ما بتجاوبش

    FRANS_S: بطل تردد اسالة زاى البغنغان

    My Code: الحقيقة ان متى كان احول لما كان بيعمل كوبي و بيست من العهد القديم و بدل ما يقول سفر زكريا قال سفر ارميا

    My Code: عرفت الجواب؟

    My Code: متى الاحول

    My Code: lol

    FRANS_S:
    كمل يلة باقى الاسالة

    My Code: عرفت يا ابن الطفشانة؟

    My Code: عرفت ان متى كان احول؟

    My Code: قولها بنفسك

    My Code: قولها بنفسك ثلاث مرات علشان التثليث

    My Code: قول متى الاحول ثلاث مرات

    My Code: lol

    FRANS_S:
    اين قال الميسح انا الله فعبدونى يالة قول

    My Code: قول يا حمار : Jb12: 12 اما الرجل ففارغ عديم الفهم وكجحش الفراء يولد الانسان

    My Code:
    هو قال في الترانيم بس

    My Code: يعني فيه كتير ادلة على الوهية يسوع في الترانيم

    My Code: lol

    My Code:
    و عند الحاوي بتاع جلا جلا

    My Code: و عند بتوع الليزر اللي بيعملوا حركات بالليزر في قبة الكنيسة و يقولا العذرا ظهرت يا ولاد

    My Code: lol

    My Code:
    ياللا يا شوية نصابين

    My Code: و الله انتم نصابين و مضللين

    FRANS_S: احنا نصابين

    My Code: القسيس اللي كان بيعمل الليزر في قبة الكنيسة علشان يوهم الناس ان العذرا بتظهر اسلم و فضحكم

    FRANS_S: عليك لعنة الرب

    My Code: طبعا نصابين

    My Code: بس يا ابن الحمار

    My Code: Jb12: 12 اما الرجل ففارغ عديم الفهم وكجحش الفراء يولد الانسان

    My Code:
    شتيمتك من واقع كتابك المدنس

    FRANS_S: شكر ياموادب

    My Code: على فكرة انت مش راجل لانك اذا كنت تعرف تجاوب السؤال كنت جاوبت

    My Code: انت اللي مؤدب زي اخوك برسوم بالظبط

    My Code: اخبار ابو البراسيم ايه يا قسيس؟

    FRANS_S: اسال ماما

    My Code:
    ماما تريزا و لا ماما ام بطرس؟

    My Code: اوعى ياد كنت بتبعت له مراتك و انت بتلعب في الجرس

    My Code: اوعى يكون بارك مراتك او امك او اختك تبقى مشكلة كبيرة

    My Code: lol

    My Code:
    ياللا يا مخصي

    My Code: Mt:19:12 لانه يوجد خصيان ولدوا هكذا من بطون امهاتهم.ويوجد خصيان خصاهم الناس.ويوجد خصيان خصوا انفسهم لاجل ملكوت السموات من استطاع ان يقبل فليقبل

    FRANS_S: التشتامو لا يدخلو ن الملكوت

    FRANS_S: الله يسمحك

    My Code: يبقى يسوع مش هيدخل الملكوت

    FRANS_S: ويهديك يابنى

    My Code: يهديني لايه بالظبط؟ لنشيد الافخاد؟

    My Code: يا راجل بلاش هبل و فووووووووووووووووووووووووق من العبط بتاعكم دا

    FRANS_S: مابلاش يابنى هتزعل منى خلينا محترامين احسا

    My Code: و الله دي حاجة غريبة جدا

    My Code: النصراني تجيب له سيرة نشيد الافخاد كانك وصلت في جتته كهربا فولت عالي

    My Code: انت بتتكهرب ليه من سيرة نشيد الاقخاد؟

    My Code: مش انت بتقراه على النسوان في الكنيسة كل يوم في القداس برضو؟

    My Code: lol

    My Code:
    ماهو دا سر البركة يابني

    My Code: lol

    FRANS_S:
    ابنك ؟

    FRANS_S: انت عندك كام سنة يابنى

    My Code: ما اجكل قخذيكي و وركيكي و ثدييكي و صرتكي و .......

    My Code:
    انا قبل ابراهيم انا كائن

    My Code: looooooooooooooooool

    FRANS_S:
    ممكن سوال

    My Code: لا مش ممكن لاني ما بجاوب الا الرجال

    My Code: و انت مش راجل فلما تبقى راجل ابقى اسالني

    My Code: Lol

    My Code: Mt:19:12
    لانه يوجد خصيان ولدوا هكذا من بطون امهاتهم.ويوجد خصيان خصاهم الناس.ويوجد خصيان خصوا انفسهم لاجل ملكوت السموات من استطاع ان يقبل فليقبل .

    My Code:
    و الله انت غلبان يا سلام الرب

    My Code: انت غلبان فعلا و انا مشفق عليك

    FRANS_S: يابنى عيب انا مش صغير معاك انا تحت ايدى الف واحد زايك يتمنو رضاية

    FRANS_S: خليك محترم

    My Code: ليه؟ هو انت بتشتغل ايه؟

    My Code: تصدق اني مش لاقي شغل؟

    My Code: بجد و الله

    My Code: متعرفش تلاقيلي وظيفة؟

    My Code: انا بتكلم بجد

    FRANS_S: انت بتتكلم بجد

    My Code: و الله بتكلم بجد

    FRANS_S: انا ممكن اسفرك امريكا من الصبخ لو عاوز

    My Code: دا انا ظروفي منيلة

    FRANS_S: بس بشرط

    My Code: ايه

    My Code:
    هتسفرني امركا و تلاقيلي شغل؟

    My Code: دا انت تبقى ميه ميه

    FRANS_S: اكفر بمخمد ورجع الى الرب يسوع

    FRANS_S: اة صدمت ولا اة

    My Code: طيب هاخد ايه في المقابل؟

    My Code: هاخد كم يعني؟

    My Code: المثل بيقول ان سرقت اسرق جمل

    FRANS_S: هسفرك امريكا وهتاخد فلوس

    My Code:
    هاخد كم يعني؟

    FRANS_S: 100,000 DOLAR

    My Code:
    ياااااااااااااااااااااه دا مبلغ كبير جدا

    My Code: و هتشوفلي شغل كويس؟

    FRANS_S: شكلك بستهزاء

    My Code: يا راجل دا تغيير دين مسالش يعني؟

    My Code: يعني موضوع صعب مش سهل

    My Code: لازم اسال

    FRANS_S: لا تسال عاوز

    FRANS_S: نفذ شروطى

    My Code: ايه هي شروطك؟

    FRANS_S: انت عندك استعداد تكفر بمحمد

    FRANS_S: وتتنصر

    FRANS_S: اة ولا لا

    My Code: على فكرة انا عارف انك تقدر تعمل اللي انت بتقول عليه دا و انا في حاجة للمال و لكني اقول لك اذا عرضت علي اموال الدنيا كلها كي اغير ديني فلن افعل ذلك......بأبي انت و امي يا رسول الله

    My Code: هل اترك عبادة الله و اعبد انسان مثلي؟

    My Code: انت واهم يا عزيزي

    FRANS_S: يبقى ولد غبى

    FRANS_S: دة فرصة

    My Code: looooooooooooooooooool

    My Code:
    روح العب بعيد يا عابد الخروف

    FRANS_S: ههههههههههه

    FRANS_S: اغبياة

    التعديل الأخير تم بواسطة وا إسلاماه ; 18-01-2008 الساعة 01:45 PM سبب آخر: تعديل الرابط
    من اجمل المواضيع اللى كتبت فيها :

    نبش القبور

    وما عربية الزمن كتلك التى ربيت فى الخيام....اقصر نقاش حول اللغة العربية الفصحى واهميتها

    "ما ينقصنا , هو تواضع عقلى اكثر ...وليس أناس يظنون انفسهم أنبياء او منصبين من عند الله كرسل من عنده". أظن انه سقراط ( هو اللى قالها , عندما وجد ان كل من يعرف كلمتين ظن نفسه مفكر ) .

    وعجبى

  2. #2
    الصورة الرمزية brns
    brns غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Apr 2006
    المشاركات
    42
    آخر نشاط
    15-08-2008
    على الساعة
    01:04 AM

    افتراضي

    فلن افعل ذلك......بأبي انت و امي يا رسول الله
    هل اترك عبادة الله و اعبد انسان مثلي؟
    فمن منا الغبى ياFRANS_S

  3. #3
    الصورة الرمزية Hawkshunter
    Hawkshunter غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Apr 2006
    المشاركات
    1
    آخر نشاط
    26-04-2006
    على الساعة
    06:42 PM

    افتراضي

    الموضع اللى انت كاتبه ده حقيقى ولا ايه؟

  4. #4
    الصورة الرمزية gad8882000
    gad8882000 غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Jun 2005
    المشاركات
    357
    آخر نشاط
    20-11-2010
    على الساعة
    08:09 PM

    افتراضي

    بهاء فينك يا راجل
    الحمد لله علي نعمة الاسلام

فضائح الادمن النصرانى تتولى , ومحاولته تنصير ادمنم مسلم 100.00 دولار

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 17-01-2012, 10:48 PM
  2. اكذوبة هزيمة احمد ديدات ومحاولته اغتيال القس انيس شروش
    بواسطة ابو حنيفة في المنتدى مشروع كشف تدليس مواقع النصارى
    مشاركات: 31
    آخر مشاركة: 15-05-2011, 08:19 AM
  3. فضيحة هروب الادمن النصرانى بالصوت والصورة من امام ابونا وسام
    بواسطة bahaa في المنتدى منتديات محبي الشيخ وسام عبد الله
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 24-10-2008, 11:07 PM
  4. الادمن النصرانى حورس اصبح حبيب محمد ولله الحمد
    بواسطة islam_is_mercy_4_everyone في المنتدى منتدى قصص المسلمين الجدد
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 06-07-2006, 04:53 PM
  5. وسام يسحق الادمن النصرانى -هنا القاهرة -فى حوار حول وباطلا يعبدوننى
    بواسطة bahaa في المنتدى منتديات محبي الشيخ وسام عبد الله
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-10-2005, 11:29 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

فضائح الادمن النصرانى تتولى , ومحاولته تنصير ادمنم مسلم 100.00 دولار

فضائح الادمن النصرانى تتولى , ومحاولته تنصير ادمنم مسلم 100.00 دولار