مش بس أهبل ، لأ و عبيط كمان :: قال حامل في 4 سنين قال

آخـــر الـــمـــشـــاركــــات


مـواقـع شـقــيـقـة
شبكة الفرقان الإسلامية شبكة سبيل الإسلام شبكة كلمة سواء الدعوية منتديات حراس العقيدة
البشارة الإسلامية منتديات طريق الإيمان منتدى التوحيد مكتبة المهتدون
موقع الشيخ احمد ديدات تليفزيون الحقيقة شبكة برسوميات المرصد الإسلامي لمقاومة التنصير
غرفة الحوار الإسلامي المسيحي مكافح الشبهات شبكة الحقيقة الإسلامية موقع الدعوة الإسلامية
شبكة البهائية فى الميزان شبكة الأحمدية فى الميزان مركز براهين شبكة ضد الإلحاد

يرجى عدم تناول موضوعات سياسية حتى لا تتعرض العضوية للحظر

 

       

         

 

    

 

 

    

 

مش بس أهبل ، لأ و عبيط كمان :: قال حامل في 4 سنين قال

النتائج 1 إلى 10 من 10

الموضوع: مش بس أهبل ، لأ و عبيط كمان :: قال حامل في 4 سنين قال

  1. #1
    الصورة الرمزية spider_oxxo
    spider_oxxo غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    المشاركات
    115
    آخر نشاط
    27-08-2008
    على الساعة
    10:13 AM

    افتراضي مش بس أهبل ، لأ و عبيط كمان :: قال حامل في 4 سنين قال

    بسم الله الرحمن الرحيم
    ------------
    إخواني و أخواتي
    السلام علي من إتبع الهدي
    قرأت موضوع جذاب و شيق جدا و فوق كل هذا فكاهي من الدرجة الأولي كما عودونا في منتديات المراحيض
    لن أطيل عليكم و أترككم مع الصور

    -----------------


    ------------------
    مستني تعليقات علي الموضوع ده من ناااااااااااااار علشان نضحك كلنا علي الذكاء الجبار

  2. #2
    الصورة الرمزية spider_oxxo
    spider_oxxo غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    المشاركات
    115
    آخر نشاط
    27-08-2008
    على الساعة
    10:13 AM

    افتراضي

    أجمد حاجة قريتها في الموضوع ده هي
    اقتباس
    اتعلم ان قريش بارك الله فيهم طعنوا بشرف وكرم ودين محمد


    بجد مش قادر أمسك نفسي من الضحك
    عارفين قال كده ليه ؟!!
    لإن النصاري ما يفرقوش كتير عن قريش في الجاهلية لإن الإتنين بيعبدوا أصنام


  3. #3
    تاريخ التسجيل
    Apr 2006
    المشاركات
    1,256
    آخر نشاط
    20-12-2015
    على الساعة
    03:12 PM

    افتراضي

    يا صبرك يا البارودي

  4. #4
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    المشاركات
    3
    آخر نشاط
    07-04-2007
    على الساعة
    01:11 PM

    افتراضي

    جزاك الله خير على النقل
    ان اكتر حاجة صاحب المشاركة التاسعة اللى مكتوب عليه(عضو مبارك)!!!
    كاتب محل الاقامة مصر القبطية المحتلة!!! ربنا يشفيهم من هبلهم ده

  5. #5
    الصورة الرمزية الاصيل
    الاصيل غير متواجد حالياً عضو مميز
    تاريخ التسجيل
    Jul 2006
    المشاركات
    2,401
    آخر نشاط
    06-04-2012
    على الساعة
    11:13 PM

    افتراضي

    لعنهم الله في الدنيا والاخرة....

    مش عارف ازاي يتحملون هذا الجهل...
    لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعاً مُّتَصَدِّعاً مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ "الحشر 21-"

    القرآن الكريم


    اقتباس
    متى27 :6 فاخذ رؤساء الكهنة الفضة وقالوا لا يحل ان نلقيها في الخزانة لانها ثمن دم.

    أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَنْ يَفْعَلُ ذَلِكَ مِنْكُمْ إِلَّا خِزْيٌ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ

  6. #6
    تاريخ التسجيل
    Aug 2005
    المشاركات
    920
    آخر نشاط
    29-04-2009
    على الساعة
    12:36 AM

    افتراضي


    وديه فين هههههههههههههه
    عارفين النصارى حكاية ان يسوع ابن زنا ونسله كله فاسد عملتلهم عقدة نفسيه (كله منك اخينا السيف البتار ) لدرجة عايزين يلبسوا التهمه للرسول صلى الله عليه وسلم اشرف الخلق .
    هل نسي اولئك الحمقى انه اشرف نسب وبإعتراف قريش لعنهم الله والقائل ان لم يهتدي وانهم كان اسياد مكه ؟
    اللهم اعطي النصارى عقولا .

  7. #7
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المشاركات
    10
    آخر نشاط
    10-06-2013
    على الساعة
    10:28 AM

    افتراضي

    فيه مثل شعبى مصرى قديم ممكن من أيام الفراعنة أو من أيام مصر القبطية الحرة(حلوة الحرة دى) طبعا قبل ما تحتل من قبل المسلمين الوحشين : المهم إيه بيقول المثل ( ما لقيوش فى الورد عيب قالوا له يا أحمر الخدين ) و طبعا ده كلام سهل وواضح مش محتاج تفسير لكل واحد باكر إنه يقدر ينزل من مكانة الرسول الكريم- صلى الله عليه و سلم-من قلوبنا . ياللا يا بتاع مصر القبطية المحتلة خليها تأكلك حتى تستغيث
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    يمكنك تغير التوقيع الإفتراضي من لوحة التحكم

  8. #8
    تاريخ التسجيل
    Jan 2007
    المشاركات
    457
    آخر نشاط
    22-03-2012
    على الساعة
    05:06 AM

    افتراضي

    التعديل الأخير تم بواسطة المهدى ; 07-04-2007 الساعة 08:47 PM
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

  9. #9
    الصورة الرمزية showman-2
    showman-2 غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    المشاركات
    73
    آخر نشاط
    19-12-2008
    على الساعة
    01:28 AM

    افتراضي

    لو سمحتم بالراحة عليه فهو جاهل وربما لديه عقدة شخصية خاصة بحمله وولادته فقد تكون أمه قد وضعته بعد زواجها بأربعة أشهرأو أقل وربما جاء من أب اعترافى..كما أنه لا يجيد القراءة والكتابة وهو بالتالى لم يبحث ولم يطالع ولم يدرى من أمر دينه شىْ ويريد أن يناظر يعنى حمار وجاهل يريد أن يجادل

  10. #10
    الصورة الرمزية banned
    banned غير متواجد حالياً عضو
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    المشاركات
    52
    آخر نشاط
    05-10-2007
    على الساعة
    01:51 AM

    افتراضي

    ياجماعه عدوها
    لو تفتكروا التنين ابو سبع راوس وفيه ناس عندهم ست اصابع باليد

    فلا تنسوا ان عباد الصليب كلوا لحم الرب وشربوا دمه (الخمر) يعنى لاعتب عليهم
    فيسوع امه حملت فيه ثلاث شهور

    فلا تتعجبوا لان يسوع خروف وفتره الحمل عند الخرفان ثلاث شهور

    واخيرا مع منتديات الزريبه المسيحيه مش هتقدر تغمض عنيك
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي
    موقعى للدفاع عن الاسلام
    yasoo.zh.md/1

مش بس أهبل ، لأ و عبيط كمان :: قال حامل في 4 سنين قال

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. اصنعي حامل ملاعق بنفسكي
    بواسطة مريم في المنتدى منتدى التجارب والأشغال اليدوية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 19-12-2009, 02:00 AM
  2. العريس 7سنين والعروسة 3 سنين
    بواسطة محبة رسول الله في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 12-02-2008, 10:36 PM
  3. لانك عبيط هنديلك جايزه
    بواسطة ساريا في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-06-2007, 01:52 PM
  4. تعال لنعسل يا عبيط
    بواسطة ismael-y في المنتدى منتدى نصرانيات
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 02-11-2006, 04:12 PM
  5. مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 24-10-2006, 05:16 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

مش بس أهبل ، لأ و عبيط كمان :: قال حامل في 4 سنين قال

مش بس أهبل ، لأ و عبيط كمان :: قال حامل في 4 سنين قال